mandag 1. oktober 2007

Figuranter

den 22. og 23. september var det tid for å gjøre litt "dugnad". Både jeg og Roar er utdannet figuranter og da Nidaros BHK skulle arrangere funksjonsanalyser (FA) denne helga stillte vi opp. På lørdag var det Roar som deltok, da var det kun 3 hunder. På søndag skulle jeg være figurant. 6 hunder var påmeldt, men kun 5 stillte. Bløtt og sleipt var det oppe i skogen, og gjett hva som hendte??? Jeg var "trollgubben" og ved det siste "utfallet" sklei jeg og vred ryggen. Det var på hund nr to eller tre, jeg husker ikke helt. Ble litt glad da den siste hunden ikke skulle delta, for ryggen værket skikkelig.

Onsdag 26. september var det til "pers" igjen. Denne gangen som 
figurant på K-Test. Tommy var så snill at han kom og hentet meg og Martin, for den 
første hunden skulle starte
kl 15.30.  Og da hadde ikke Roar mulighet til å kjøre oss, han var jo på jobb enda.
Totalt 19 (!) hunder var gjennom k-test denne ettermiddagen (som ble til kveld før vi var ferdige). Det er mye man opplever på slike tester, men dette var kvelden da jeg ble "antastet" av en hund *lol Jeg kjenner hunden godt og hadde på følelsen at han ville anse meg som ett lett "offer" for driftene sine. Det skal også sies at jeg var "bevegelig figurant". Ikke bedre var det at Zuma har begynt sin løpetid heller, slike lukter henger jo godt i klærne. Men "gutten" klarte resten bra og bestod! Gratulerer til eieren Carina!

Ingen kommentarer: