onsdag 4. juli 2007

Blodspor Odin


Noen dager uten oppdatering har det vært nå, grunnen til det er at jeg har vært sengeliggende med feber og forkjølelse :(
Men før jeg fikk skikkelig feber rakk jeg å legge ut ett blodspor til Odin. Roar fikk "sånn circa beskrivelse" om hvor sporet var lagt og jeg ga han beskjed om å stole på "gutten". Så mens Roar var ute og gikk sporet lå jeg og Martin og "slumret" på sofaen. Sporet var ca 300 meter langt og det tok ikke lang tid før vi hørte "psssst" fra gårdsplassen. Ut på verandaen i en fart og der sto Odin så stolt med elg-foten! Roar fortalte at Odin hadde fulg soret godt, oppehold i blod gikk kjempefint! Jeg hadde lagt endel av sporet i en "S" også dette taklet "gutten" godt! Nå i kveld skal vi få hjelp av en nabo til å legge blodspor, så skal Odin få vente til i morgen ettermiddag før det skal gåes. *Spennende*
Nå er det tilbake på sofaen med teppet godt tullet omkring meg, håper at det siste av forskjølelsen snart slipper taket...

Ingen kommentarer: