lørdag 31. mai 2008

Syk

Heisann!

En lite oppdatering fra oss og valpene. Jeg (Torunn) har blitt syk og får ikke lov til å gjøre noe som er fysisk anstrengende. Jeg har fått ett virus som har fullstendig slått meg ut (voksen utgave av kyssesyken). Jeg håper at jeg er på beina i løpet av uka som kommer, for valpene skal jo begynne å dra hjemmefra neste helg.



Roar har tatt kjempegodt vare på Martin, valpene og resten av hundene! Bilder vil komme når jeg blir i form til å redigere de ;)




~~~~~~~~~~



Hi everybody!

Some words from us. I (Torunn) have become ill, I'm staying in bed with high fever and bad headache. It's some kind of virus that have knocked me out. I hope to get well really soon, because the puppies are going to leave us soon.

Roar have taken excellent care of Martin, the puppies and the other three dogs. He has taken some pictures and I'll put them out on the web as soon as I get better.

Ingen kommentarer: