torsdag 3. april 2008

Picture

Heisann! Da har jeg klart å ta ett bilde av Amy i dag. Vi var i Trondheim, Martin og jeg gikk en tur med Amy langs Nidelva (mens vi ventet på Roar). Martin var veldig flink og holdt i båndet til Amy mens jeg tok bilder (han trengte jo egentlig ikke å holde i henne, men det er jo arti for han også å være med på det som skjer). På dette bildet står hun "nesten normalt" *lol Hun er så "tjukk" at hun ikke klarer å stå normalt, hun trekker bakbeina fremover og "kuser" ryggen. Jeg jobber med å få min maskin opp å fungere ;)

~~~~~~~~


Here's a new photo of Amy. Taken today in Trondheim. Martin and I was out walking with Amy while we where waiting for Roar to be finished. It's not of the best pictures (quality), because it's taken with my mobile phone. I'm using the old computer and it's not big enough to transfer pictures from our camera onto. As you can see, she's not standing correctly anymore, she's so big...

I'll try to repair my computer before Sunday.

Ingen kommentarer: