onsdag 2. april 2008

Snart er tiden inne...

Nå nærmer terminen seg med stormskritt! Amy vokser og vokser og hun går nå under navnet "tjukka". Jeg sliter med en datamaskin som ikke fungerer, for tredje gang på kort tid har den streiket! Så nå har jeg en veldig gammel en som såvidt fungerer. Men jeg får ikke til å legge inn flere programmer på den eller redigere bilder (dvd'n har sluttet å fungere, bærbar maskin). Tror jeg og maskina får ta oss en tur til Bratsberg og får vi den ikke til å fungere skikkelig, har de en fin skrent på nedsiden av huset ;)
Skal prøve å få lagt inn noen bilder via Roars maskin. Disse problemene fører også til at jeg ikke får til å oppdatere hjemmesiden vår eller klubbsiden til hovawartklubben.

Problemene med maskinen fører også til at jeg ikke får sjekket alle mailene, så til dere som sender til meg; bruk kun den som slutter på "@online.no".

~~~~~~

Now the special day gets closer and closer. Amy is big, and I mean really big! She eats and eats, but is seems like it's the puppies that are the lucky ones ;) And she's begging for carrots...
Now some other consernes... My computer has broken down for the third time this year. So I'm not able to update my HP or the Norwegian Hovawart Club's HP. Hoping I can repair it within few days. I'm now using an old desktop, but I can't put out pictures because the pc is too small to put in those kind of programs and the dvdplayer is not working:( I'll see if I can put out some pictures from Roar's desktop. This computer trouble also affect my emails. If you send to an other adress than the one ending with "@online.no" I'll have problems reading the mails. Sorry for all the problems ;)

Ingen kommentarer: