søndag 28. oktober 2007

Utfordring!

Zuma har blitt utfordret av Fenris og Spot! "Cluet" er å skrive 6 ting som er typisk for henne. Og utfordring fra bror-Fenris og hans samboer, Spot, tar hun på strak arm! ;)

1. Jeg elsker Martin! Iallefall når han har lue og votter på. Det kuleste jeg gjør da er å springe forbi han og i det jeg passerer dytter jeg han slik at han ramler. Da er det jo kjempeenkelt å ta lua eller vottene hans. RÅKULT!

2. Å terge mamma Amy! Det er arti det! Springe som en gal etter henne og prøve å ta fra henne leken hun har i munnen. Jeg har avslørt fintene hennes, så nå er det bare å "kjøre på" *lol

3. Noe annet som er kult er å få med mamma Amy og rotte oss opp mot Onkel Odin! Men det er ikke lett kan jeg fortelle dere! Han er kjapp som et lyn, men fintene er det jeg og mamma som har. Og jeg springer etter Odin, mens mamma avskjærer løpebanen hans. Hærrlig!

4. Ligge rett ut og kose, det er noe jeg kan gjøre mange timer i strekk (hadde bare matmor hatt tid til å kose med meg så lenge *haha).

5. Jage fugler! DET er arti det! og spesialt arti er det når jeg springer løs. Matmor sier at hun tviler på om jeg er en "ekte" hovawart, for jeg minner henne på en jagene fuglehund! Hørt på maken???

6. Å terge husfolket mitt! HAHA! Arti å springe helt motsatt når de vil at jeg skal komme. Men nå har de funnet ut at jeg liker "kongen" og prøver å vise meg den, slik at jeg skal komme, tror de jeg er dum eller??? AVSLØRT! Spesielt synes jeg det ikke er arti å hoppe inn i bilen, men da tar de på meg båndet, da følger jeg lydig med. For det er jo bestendig arti når vi skal ut å kjøre.

Zuma utfordrer:
  • Tina (Avrafastes Cavatina)
  • Dakota (Elixier Zorba)
  • Kira (Hovrikets Miss Mattaponi for Roben)
  • Nayati (Hovrikets Nayati af Apache)
  • Chief (Tervtina Chief Chayenne)
  • Ona (Mytologins Hird)

Ingen kommentarer: